piątek, 13 stycznia 2017

Prezenty

Temat prezentów moim zdaniem jest aktualny przez cały rok, jest wiele okazji, aby się nimi obdarowywać. Jeżeli podarunek zostanie wykonany własnoręcznie to tym lepiej! W tym roku na święta udało się wykonać kilka prezentów handmade. Pokazuję poniżej zdjęcia, ponieważ mogą być prezentami nie tylko na święta, ale z okazji innych wydarzeń:)

Kubek w sweterku- bardzo fajny prezent dla wielbicieli herbaty/ kawy, ten akurat z zimowym motywem gwiazdki, natomiast można przygotować inny wzór- bardziej kolorowy i wiosenny:)


 Tu pomysł na zapakowanie prezentu, ja w ten sposób zapakowałam powyższy kubek- teraz nie tylko środek jest uroczy, ale także sama oprawa:) Do tego celu użyłam fizeliny w kolorze fuksji, przezroczystej foli w białe kropki, kawałka rafii oraz zasuszonego talarka jabłka:)

   
Poniżej prezent dla mojej przyjaciółki- pięciolitrowy szklany baniak, zamknięty korkiem od wina, w środku sznur żarówek led- ale nie takich zwykłych, tylko w kształcie małych okrągłych kryształów. Ładne i funkcjonalne:) Do kabla został przyczepiony włącznik (zasługa mojego M:), dzięki temu nie trzeba sięgać do kontaktu, za każdym razem, aby włączyć/wyłączyć lampkę:)


Tym razem to nie kuchenka jest prezentem:) (Była nim na urodziny), Prezentem są "rattan balls":) Zrobiłam kilka takich lampek (dla Naszej A. oraz dwóch chrześnic:)), wszystkie dziewczynki były zachwycone:) Lampki dają delikatne światło, co wieczorami przy zasypianiu jest bardzo przyjemne i nie rozprasza A.:)


Wszystkie powyższe prezenty zostały wykonane własnoręcznie. Mam nadzieję, że pomysły się podobają:)

A to, wykonana na specjalne zamówienie blaszka, która była prezentem dla mojego M. O wykonanie poprosiłam Anetę z  bloga.
Niedługo zawiśnie w planowanym miejscu:)




MIŁEGO DNIA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz