wtorek, 28 listopada 2017

Jeszcze jesiennie

Już ostatnie dni listopada, jeszcze chwilę i wszystkie domy będą udekorowane bożonarodzeniowymi ozdobami. U Nas w tym roku za wiele ich nie będzie ze względu na remont, ale jakieś drobiazgi na pewno się pojawią.

Poniżej moje jesienne własnoręczne ozdoby. Oraz coś dla Maluszka:)

Szydełkowa dyńka, na górze patery jeszcze jedna malutka biała:)
 Patera drewniana, wykonana z niewielką pomocą małżonka

 A ostatnio zmontowaliśmy jeszcze drewnianą skrzyneczkę


 Jesienny wianek, taki trochę eko;)

Na chłodne wieczory, wyszydełkowałam jeszcze kocyk, pled, ciepły i miękki, wykonanie zajęło mi kilka miesięcy, ale było warto:)



A dla Naszego Maluszka, wyszydełkowałam kocyk oraz wykonałam dwie zapinki do smoczka.






Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz