środa, 10 grudnia 2014

Gwiazdka

Byłam ostatnio z Córcią na spacerze i nazbierałam troche patyków, z których powstała gwiazdka.Stoi sobie na kaloryferze w pokoju, ale zastanawiam sie czy nie zmienić jej miejsca na regał w przedpokoju.




Kącik biurowy w przygotowaniu- ciągle, niestety. Porządek już zrobiony, ale jakoś mi się tam nie podoba do końca. Muszę jeszcze trochę pokombinować. Poza tym nie będzie dobrze, dopóki nie pojawi się moja wymarzona lampka na biurko.Elfy mi doniosły, że prawdopodobnie Mikołaj w tym roku planuje podarować mi ją pod choinkę:).
Do Świąt jeszcze dwa tygodnie, więc zobaczymy:)

Dostaliśmy w prezencie o Mamy Chrzestnej Naszego Łobuziaka, mała ozdona choineczkę. Zajęła miejsce na blacie w kuchni. Jest cudownie pachnąca!



Muszę ją przystroić, jak przystało na Świąteczną Choinkę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz