poniedziałek, 12 stycznia 2015

Organizer na lodówkę

Pewnie w każdym domu (przynajmniej jest tak u mnie i u wszystkich Naszych znajomych), że w kuchni- szczególnie na lodówce jest przyczepianych pełno różnych informacji, ulotek z restauracji i innych bardzo ważnych "karteluszek". 
Ten bałagan na mojej lodówce strasznie mnie denerwował- więc postanowiłam uszyć mały organizer. Do większej kieszonki mogę poukładać ulotki itp. do mniejszej mieści się coś do pisania (u mnie żółty ołówek), a także jakiś mały bloczek czy notesik to zapisania na szybko ważnych informacji:)
Tył usztywniony jest tekturką, wszytą pod materiał, żeby organizer miał ładny kształt i się nie rolował. Rozmiar i ogólny wygląd zależy od inwencji twórczej i potrzeb- ten na Nasze spokojnie wystarcza:)




 I wreszcie na lodówce zapanował porządek!:)

Wszystkie ozdoby Świąteczny, łącznie z choinką zostały uprzątnięte- trochę mi szkoda, bo bardzo lubię ten magiczny okres.
Jednak humor poprawia mi  hiacynt, który pięknie zakwitł i przypomina, że do wiosny już coraz bliżej:)



2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy organizer. Zabawny, praktyczny i ładny :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł jeszcze komuś do gustu:)

      Pozdrawiam.

      Usuń